3. Novembra 2021.

Debitovao VW ID.5 uz dostupnu GTX verziju

Big Portal

Novajlija dolazi u dve verzije, standardnoj i GTX, u tri nivoa opreme i tri pogonske opcije. Naravno, radi se o „kupe“ verziji ID.4 električnog krosovera, s kojim deli međuosovinsko rastojanje i dužinu.

Mada ID.5 počiva na MEB platformi, on ispod „lima“ nije čista kopija ID.4. Za razliku od konvencionalnijeg „brata“, novajlija dolazi samo s jednom baterijskom opcijom, paketom od 77 kWh, koji je uparen s jednim od tri pogonska sklopa u zavisnosti nivoa – ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance i ID.5 GTX.

Pro i Pro Performance raspolažu jednim elektromotorom smeštenim pozadi, s tim što prvonavedeni isporučuje 174 ks (128 kW) i do „stotke“ ubrzava za 10,4 sekunde. Pro Performanse je potentniji s 204 ks (150 kW), a sprint do 100 km/h obavlja za 8,4 sekunde. Kod oba modela je maksimalna brzina elektronski ograničena na 160 km/h. GTX, s druge strane, poseduje dva motora, što podrazumeva konfiguraciju s pogonom na sve točkove, koja raspolaže s 300 konja (220 kW) i „ispaljuje“ ovaj VW do „stotke“ za 6,3 sekunde. Ujedno, maksimalna brzina je povišena na 180 km/h.

U kompaniji kažu da je Pro Performance projektovan da isporuči domet do 520 kilometara po WLTP-u. GTX može maksimalno da prevali 480 kilometara jednim punjenjem. Ono što doprinosi dobroj autonomiji je koeficijent otpora vazduha od samo 0,26, što je za 0,02 bolje od ID.4. Doduše, iskošenija linija krova oduzima donekle od korisne zapremina prtljažnika, koji nudi više nego solidnih 549 litara s uspravljenim naslonom zadnje klupe, odnosno 1561 litar kada se on položi.

Što se unutrašnjosti tiče, ID.5 izgleda identično kao ID.4, s istim ekranom info-zabavnog sistema, opštom postavkom i digitalnim klasterom instrumentacije. GTX dobija perforirana sedišta i karakteristične oznake. Za sada, nije poznat cenovnik, ali verovatno ćemo ga dobiti pred početak prodaje, koja u Evropi treba da započne sledeće godine.

Vrele Gume

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare