Nova prednja svetla „Y“ oblika i hromirana maska, označavaju iskorak od aktuelne verzije, a tu su i efikasniji LED prednji pokazivači pravca, instalirani u Duster po prvi put.
Novi aerodinamički optimizovani naplaci od 15 i 16 inča uz novi dizajn spojlera i efikasnije osvetljenje, trebalo bi da doprinesu smanjenju emisije ugljen-dioksida za do 5,8 g/km kod modela s pogonom na sve točkove.
Blago revidirani enterijer, dizajniran uz prihvatanje sugestija Dacijinih kupaca, dobio je nove materijale i redizajniranu srednju konzolu s prostorom za litarsku bocu. Tu je i 8,0-inčni ekran osetljiv na dodir s mogućnošću integracije pametnog telefona u standardu.
Žilijen Feri, direktor Dusterovog programa, izjavio je da je održavanje Dusterovog „recepta“ vrhunski prioritet, ali su suptilne promene stupile na snagu da bi obezbedile dalju privlačnost. „Odziv je veoma dobar. Ono što smo želeli da uradimo je da automobilu podarimo više svežine. Želeli smo da unapredimo male stvari na koje su kupci osetljivi, poput multimedijalnog sistema sa širim ekranom.
Takođe, želeli smo poboljšamo lakoću korišćenja, tako da smo u centralnu konzolu implementirali nekoliko USB priključaka (u određenim paketima), a uz to smo pokušali da unapredimo energetsku efikasnost.“
TCe 150 benzinac je sada uparen s novim šestostepenim automatskim menjačem s dvostrukom spojnicom, što su po Feriju kupci dugo iščekivali. Tu je i Bi-Fuel, popularan u Evropi, s 50 odsto većim rezervoarom za gas.
Vrelegume.