Sa samo dve osvojene zvezdice, novi Sandero Stepway nije briljirao na ispitivanju koje je nedavno sprovela organizacija EuroNCAP.
Koliko god da je EuroNCAP test važan za jedan novi model, u odbranu Sandera treba reći da je ovako niska ocena posledica lošeg skora u oblasti sistema asistencije i zaštite pešaka.
Priliku da se iskupi, Dacia je dobila ubrzo, s obzirom da se Sandero našao na “testu severnog jelena” specijalizovanog španskog sajta km77.com.
Ova vrsta ispitivanja takođe je bitna, jer u slučaju naglog manerva usled izbegavanja prekreke na putu (hipotetičkog severnog jelena), važno je da vozilo ostane stabilno, kako ne bi došlo do udesa.
Da bi se test položio, potrebno je da ga automobil uspešno savlada pri brzini od 77 km/h. Sandero je to uspeo pri 73 km/h, što nije sjajno, ali je, recimo, bolji rezultat od Golfa, koji je poligon savladao pri 69 km/h, ili druge generacije Mercedesa CLA (66 km/h).
Na testu severnog jelena našla se još jedna Dacia – električni model Spring.
Interesantno je da je španski test vozač uspeo da ovim automobilom prođe poligon referentnom brzinom od 77 km/h bez obaranja čunjeva i odvajanja guma od asfaltne podloge, ali uz mnogo rada volanom i plesanja zadnjeg dela vozila.