Kolesa.ru nas je kao po običaju častila nezvaničnim renderima, kroz koje uglavnom precizno pogađa kako će budući serijski modeli izgledati.
BMW je već najavio da će finalna verzija zadržati oko 90 odsto stajlinga koncepta. Preostalih 10 odsto je na spekulativan način ruska ekipa utkala u novi PHEV SUV, s regularnim ručkama vrata i manje agresivnim prednjim odbojnikom.
Dizajn prednjeg dela krase razdvojeni farovi, krajnje netipični za bavarsku marku, mada je zadnji deo taj koji je definitivno kontroverznji, s širokom signalnom grupom nesvakidašnje forme i u najmanju ruku „čudnom“ postavkom kvarteta završetaka izduvnih cevi. Dvotonski naplaci su u velikoj meri zadržani, dok se umesto velikog „BMW“ natpisa na centralnim čepovima nalazi uobičajeni plavo-beli „propeler“.
Bočni retrovizori oštrih uglova s koncepta su mesto ustupili konvencionalnijim M rešenjima, dok je gornja zatamnjena karakterna linija uklonjena, baš kao i slično rešenje na bočnim pragovima, koji su dobili hromirani tretman.
Neko će reći „lepota je u oku posmatrača“, ali ono što je sigurno je da će XM za 2023. biti najsnažniji serijski BMW do sada, pogonjen „plug-in“ hibridnim sklopom s V8 motorom, koji će isporučivati oko 750 ks. Do tada, M5 CS će biti vlasnik te titule sa 635 konja (bez hibridne asistencije).
Drugi izdvojeni M model nakon kultnog M1, s prodajom kreće krajem sledeće godine.
Vrele Gume
Izvor: Kolesa.ru