28. Novembra 2020.

Da li i za Džonija Depa važi da je bolji i loš publicitet nego nikakav

Big Portal

Američki glumac (57) i dalje je zaštitno lice parfema “Sauvage”, koji se u poslednje vreme intenzivno reklamira u medijima.

Imajući u vidu popularnost i prodaju, izgleda da je Dep, ostao „onaj stari Dep” uprkos tome što ga je sud deklarisao kao „čudovište” koji je tokom njihovog braka 12 puta tukao njegovu bivšu suprugu Amber Herd.

Nakon presude, od holivudske zvezde zatraženo je da odustane od uloge Grindevalda u hit-filmu Fantastične zveri.

Glumac je inače zaštitno lice „Diorovih” proizvoda za brijanje još od 2015. godine, a govorilo se da je za to plaćen između 2,25 i 3,75 miliona funti.

Ipak, iz Agencije za standarde oglašavanja rekli su za Gardijan da je stiglo 11 žalbi gledalaca programa Bejk of, tokom čijih pauza se u reklamnom bloku prikazuje proizvod čiji je Dep zaštitno lice.

Oni navodno smatraju da Dep “ne bi trebao da se pojavljuje u oglasu zbog detalja u vezi sa njegovim nedavnim sudskim postupkom”.

Glumac je presudu suda u Londonu, u procesu protiv tabloida San, na koju se žalio, nazvao zbunjujućom. Naloženo mu je i da Sanu plati 630.000 funti zakonskih naknada.

S druge strane, od utorka, kada je reklama počela da se prikazuje, mnogi Depovi obožavaoci izrazili su lojalnost zvezdi Pirata s Kariba – i pohrlili da kupe svoju bocu “Sauvage” u znak podrške.

Takođe, mnogi su puni reči hvale za „Dior”, koji, prema njihovom mišljenju, „nije okrenuo leđa Depu”.

Portal Beauty Cosmetify izvestio je da je potražnja za parfemom “Sauvage” na internet-tržištu porasla za 23 procenta. To je takođe najprodavaniji muški miris u “The Fragrance Shop” gde se nalazi se na listi najprodavanijih proizvoda, navodi portal.

Izvor: RTS

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare