Brzina nije strana modelu i20. Od 2014. Hyundai učestvuje u Svetskom reli šampionatu sa ovim modelim koji pokreće upravo 1,6 T-GDI sa 380 KS i 450 Nm uz pogon na sva četiri točka.
Posle Velostera N, i30 N i Tuscona N, stiže i najmanji član porodice i20 N.
Sportska verzija malog hečbeka je primećena tokom testiranja na Nirburgringu sa većim felnama i kočionim diskovima.
Hyundaijev odgovor na Volkswagen GTI i Ford Fiestu ST će pod haubom najverovatnije imati 1,6-cilindarski turbo-benzinac.
Ovaj T-GDI agregat u modelima Kona i Tucson razvija 174 KS, ali se očekuje da u “hot-heču” inženjeri izvuku najmanje 200.
To ne bi trebalo da bude teško s obzirom da sestrinska Kia Ceed GT koristi isti motor i razvija 201 KS.
Aktuelna generacija i20 je na tržištu od 2014, a redizajnirana je na proleće prošle godine. Nova se očekuje oko 2021.
The Hyundai i20 N has been spied testing on the Nurburgring –
is this Hyundai's answer to the Ford Fiesta ST? https://t.co/oeQWKrud7p #Hyundai #hyundaiN pic.twitter.com/1WBSBHdm6l— evo magazine (@evomagazine) 08. мај 2019.
B92