Izvršni direktor Cupre Wayne Griffiths (Vejn Grifits) je tokom posjete Australiji za magazin Drive rekao i ovo:
“Postoje tržišta van Australije koja razvijamo. Jaki smo u Južnoj Americi, posebno u Meksiku, ali i u Kolumbiji i Čileu. Sem toga, očigledno ako želite da postanete globalni brend je da dokažemo da možemo da postanemo globalni brend. Onda očigledno treba da pogledate tržišta poput Sjeverne Amerike, ali to bi bilo tek u drugoj fazi. Za sada se ne donosi odluka o Sjevernoj Americi, ali počinjemo da analiziramo (tržište)”.
Na pitanje da li Cupra planira da lansira svoje automobile u Kini s obzirom na to koliki potencijal ima njihovo tržište, prenosi B92.
“Ne trenutno”, rekao je Grifits.
“Volkswagen grupa ima prilično dominantan udio (u Kini) sa svojim postojećim brendovima. Dakle, otići u Kinu? Ne trenutno. Imamo više prioriteta za SAD”.
B92.