17. Jula 2021.

“Cupra je nadmašila Alfa Romeo”

Big Portal

Pored činjenice da Bugatti nije spominjan tokom „livestream“ prezentacije nakon spajanja s Rimcem, još jedan jedan momenat je bio interesantan u prvom delu događaja.

Šef VW grupe, Herbert Dis, koji je nedavno produžio ugovor do oktobra 2025., govorio je u vezi sa Seatovim isturenim odeljenjem, Cuprom, pohvalivši njena dostignuća, pišu Vrele Gume.

Profitirajući na hardveru koji je razvila matična kompanija, VW, trogodišnja španska marka je navodno već po prodaji nadmašila Alfu Romeo.

Međutim, ovde se nametnulo ključno pitanje – da li bilo ko vidi Alfu i Cupru kao direktne rivale? U redu, reč je o sportskim markama, ali su njihove game poptuno različite. Italijanska se sastoji od samo dva modela, Giulije i Stelvija, dok Cupra u prodaji ima električni kompaktni hečbek Born i krosover Formentor, gde su oba modela znatno manja od Alfinih. Cupra takođe u ponudi ima i „naoštrene“ Seate poput Leona i Atece.

Čini se da je VW grupa pomalo opsednuta Alfom nakon višestrukih bezuspešnih pokušaja da pripoji posrnulu italijansku kompaniju. I ranije smo pisali o tome kako je bivši predsednik nemačkog konglomerata, Ferdinand Pih, žarko želeo da Alfu učini delom giganta iz Volfsburga, smatrajući da bi ona procvetala pod dirigentskom palicom Volkswagena, kao i kroz pristup Porscheovoj mašineriji.

Italijanska marka ipak nije pala u ruke Nemaca pre deset godina, niti 2018. kada je navodno ponuda ponovljena.

Alfa Romeo će doduše imati direktnog rivala Cupre, kada na scenu bude stupio Tonale, sve s „plug-in“ hibridnim pogonom. S druge strane, španski ogranak VW-a ne gubi vreme, jer već sada priprema Tavascan, koji na scenu stupa 2024., kao prvi čisto električni krosover ove marke.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare