Kompanije COCA-COLA i Pepsi, dva glavna prodavača plastičnih boca s pićem, odlučile su napustiti lobi proizvođača plastike, javlja CNN.
Obje kompanije bezalkoholnih pića rade na povećanju upotrebe ekološki pogodnije plastike, odnosno žele poboljšati infrastrukturu za reciklažu i osigurati da koriste proizvode koji se mogu reciklirati. Nisu se složile s kampanjom Udruženja industrije plastike zbog koje je u državama SAD-a zabrana plastike proglašena nezakonitom.
Ekološki osviještene kompanije
Udruga je zauzela stavove koji “nisu u potpunosti u skladu s našim obvezama i ciljevima”, saopštila je prošloga vikenda Coca-Cola, napomenuvši kako se povukla iz grupe ranije ove godine. Pepsi je komentarisala kako se pridružila udruzi kako bi naučila o inovacijama o “postizanju kružne ekonomije plastike”, no da to nije bio slučaj.
“Prekidanje saradnje s Udruženjem industrije plastike znak je da kompanije shvataju da ne mogu javno promovisati ekološku osviještenost, a pritom finansijski podržavati udrugu koja lobira za kontinuiranu upotrebu jednokratne plastike”, rekao je John Hocevar, direktor organizacije Greenpeace USA Oceans.
Plastika, Coca-Cola i Pepsi
Coca-Cola je u 2017. godini proizvela 3,3 miliona tona plastike, a za Pepsi podaci te vrste još nisu dostupni. Obje kompanije pokušavaju pronaći načine kako smanjiti upotrebu jednokratne plastike i povećati recikliranje. Takođe, istražuju alternative plastičnim ambalažama, poput aluminijskih, koje se lakše recikliraju.
Kompanija PepsiCo nedavno je objavila kako će se njena voda Aquafina već sljedeće godine prodavati u aluminijskim limenkama.
“Rješavanje plastičnog otpada jedan je od mojih glavnih prioriteta“ izjavio je Ramon Laguarta, izvršni direktor PepsiCo.
Pepsi se obavezala da će do 2025. koristiti samo ambalažu koja je biorazgradiva, koja se može kompostirati ili reciklirati, a Coca-Cola je obećala da će unutar sljedećih 11 godina preći na izradu boca i limenki koje se barem 50% sastoje od recikliranog materijala.
Index