Auto-moto Ostalo

Citroën C3 Aircross postao pravi prodajni hit

Dvadeset meseci nakon predstavljanja Citroën je za kompaktni SUV model C3 Aircross već zabeležio 200.000 prodatih primeraka.

Dvadeset meseci nakon predstavljanja Citroën je za kompaktni SUV model C3 Aircross već zabeležio 200.000 prodatih primeraka. Ovim odličnim rezultatom postao je drugi najprodavaniji model marke Citroën, ali i treći najprodavaniji model u ovom segmentu na tržištu Francuske i šesti naprodavaniji model segmenta u Evropi.

Tako je Citroën C3 Aircross odigrao veliku ulogu u zamahu Citroëna koji trenutno ima najveći rast prodaje u 12 najprodavanijih automobilskih marki u Evropi.

Od početka 2019. godine u Evropi su narudžbine za ovaj model zabeležile rast od 16% u odnosu na prvih 5 meseci 2018. godine. Time je C3 Aircross pozicioniran kao drugo najprodavanije putničko vozilo marke, odmah iza popularnog C3.

Zahvaljujući svom jedinstvenom i razigranom dizajnu i izraženoj modularnosti, te čak 12 asistenata za vožnju, Citroën C3 Aircross Compact SUV je takođe potvrdio svoju privlačnost i kroz vrlo zanimljive podatke o prodatim primercima. Tako je:

  • 60% narudžbina bilo za najbolju verziju (Shine)
  • 30% narudžbina je odabrano sa jednim od 4 opcionalna enterijera
  • 25% narudžbina je odabrano sa kontrastnim krovom i 20% sa ‘Color Pack’ opcijom (ofarbani umetak na krovne šipke, dekoracija četvrtine panela, oklopi ogledala i obloge prednjih svetala)

Izvor:Klix.ba
Foto:Autoblog.rs

Danas objavljeno

Audi sprema novi kupe SUV, kako bi mogao da izgleda

D

Tesla spustila cijene Modela Y

D

Aznom Palladium, luksuzna limuzina za sve terene

D

Ostavite komentar