Dvadeset meseci nakon predstavljanja Citroën je za kompaktni SUV model C3 Aircross već zabeležio 200.000 prodatih primeraka. Ovim odličnim rezultatom postao je drugi najprodavaniji model marke Citroën, ali i treći najprodavaniji model u ovom segmentu na tržištu Francuske i šesti naprodavaniji model segmenta u Evropi.
Tako je Citroën C3 Aircross odigrao veliku ulogu u zamahu Citroëna koji trenutno ima najveći rast prodaje u 12 najprodavanijih automobilskih marki u Evropi.
Od početka 2019. godine u Evropi su narudžbine za ovaj model zabeležile rast od 16% u odnosu na prvih 5 meseci 2018. godine. Time je C3 Aircross pozicioniran kao drugo najprodavanije putničko vozilo marke, odmah iza popularnog C3.
Zahvaljujući svom jedinstvenom i razigranom dizajnu i izraženoj modularnosti, te čak 12 asistenata za vožnju, Citroën C3 Aircross Compact SUV je takođe potvrdio svoju privlačnost i kroz vrlo zanimljive podatke o prodatim primercima. Tako je:
- 60% narudžbina bilo za najbolju verziju (Shine)
- 30% narudžbina je odabrano sa jednim od 4 opcionalna enterijera
- 25% narudžbina je odabrano sa kontrastnim krovom i 20% sa ‘Color Pack’ opcijom (ofarbani umetak na krovne šipke, dekoracija četvrtine panela, oklopi ogledala i obloge prednjih svetala)
Izvor:Klix.ba
Foto:Autoblog.rs