Bio je to EB110 kojeg pamtimo kroz istu nijansu plave, ali i mnoge detalje koje Centodieci sada ponovo nosi.
Činjenica da je sama nijansa nazvana EB110 Blue dovoljno govori o tome koliko je ova automobilska legenda važna za Bugatti.
Ne samo da je EB110 bio prvi model u toj boji, već je i fabrika obojena u istu nijansu, pa je dobila nadimak “Fabricca Blu”.
Prvi Centodieci ima još jednu posebnost, a to su felne ofarbane u drugu istorijsku nijansu, EB110 “Sport Silver”. Naime, istu kombinaciju boja nosi i EB110 GT, primerak iz ergele kupca ovog primerka.

Zanimljivo je da unutrašnjost automobila po mnogo čemu prati sportsku ikonu iz devedesetih godina prošlog veka.
Modernizovani enterijer osmišljavan je nedeljama, pa i mesecima, a samo “krojenje” i izrada trajala je čak 16 nedelja.

Podsećamo, Centodieci je izrađen na bazi Chirona i ima isti motor 8.0 V16, ali sa 1600 KS.
Do stotke stiže za neverovatnih 2,4 sekunde, a maksimum je ograničen na 380 km/h. Ukupno će biti proizvedeno samo deset primeraka.
