Prvobitni dečji Bugatti Type 35 “Baby” nastao je 1926. kada je osnivač i vlasnik Etore Bugati napravio za svog četvorogodišnjeg sina umanjenu verziju modela Type 35.
Etore nije planirao više primeraka ove dečje varijante, ali je promenio mišljenje kada su ljudi koji su ih posećivali počeli da se oduševljavaju automobilom-igračkom.
Na kraju je odobrio serijsku proizvodnju, pa je od 1927. do 1936. izrađeno (i prodato) 500 primeraka Bugattija Type 35 “Baby”.
Ne zna se koliko je originalnih automobila preživelo do danas, ali uskoro će se na tržištu naći savremena replika ovog dečjeg Bugattija, pod oznakom “Baby II”.
Za pogon će koristiti elektromotor i baterije u kojima se skladišti električna energija, a snaga će se prenositi na zadnje točkove.
Kao i “pravi” elektroautomobili za odrasle, i “Baby II” će imati sistem regenerativnog kočenja koji će se koristiti za dopunu baterija u vožnji.
Interesantno je da će ovu igračku, koja po dimenzijama predstavlja repliku originala u odnosu 3/4:1, moći da voze i odrasli.
Automobil u režimu rada za odrasle raspolaže snagom od 4 kW (5,5 ks) i može da dostigne brzinu od 45 km/h, dok je za decu rezervisan takozvani “dečji režim” kod koga je snaga limitirana na 1 kW (1,3 ks), a maksimalna brzina ograničena na 20 km/h.
Bugatti je odraslim zaljubljenicima u klasične sportske automobile omogućio da ovu igračku naruče i u specijalnoj opciji sa 10 kW (13,6 ks) i uklonjenim limiterom brzine.
Kao i u slučaju originalnog modela Type 35 “Baby”, i ovog puta biće napravljeno 500 primeraka koji će se u Francuskoj prodavati po ceni od 30.000 evra, bez uračunatog poreza i troškova isporuke.
Bugatti je već počeo da prima narudžbine od potencijalnih kupaca.
B92