Brzinski trening za jače jezgro - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Brzinski trening za jače jezgro

Lični trener Men’s Health-a Gideon Akande je osmislio trening od vježbi sa sopstvenom težinom koje će pogoditi vaše jezgro iz svakog ugla. U pitanju su vježbe plank jacks, oblique propadanja i tricycles, koji će zapaliti vaša ramena, kukove, donja leđa i donje trbušnjake. IZDRŽAJ S ODSKOCIMA, 10 ponavljanja KOSA PROPADANJA (desna strana), 10…

Lični trener Men’s Health-a Gideon Akande je osmislio trening od vježbi sa sopstvenom težinom koje će pogoditi vaše jezgro iz svakog ugla.

U pitanju su vježbe plank jacks, oblique propadanja i tricycles, koji će zapaliti vaša ramena, kukove, donja leđa i donje trbušnjake.

  • IZDRŽAJ S ODSKOCIMA, 10 ponavljanja
  • KOSA PROPADANJA (desna strana), 10 ponavljanja
  • TRICYCLES (desna strana), 10 ponavljanja
  • IZDRŽAJ S ODSKOCIMA, 10 ponavljanja
  • KOSA PROPADANJA (lijeva strana), 10 ponavljanja
  • TRICYCLES (lijeva strana), 10 ponavljanja

Uradite tri runde.

Menshealth.rs/ Foto: Shutterstock

Danas objavljeno

Jednostavni slani kukuruzni muffini

Vanja A

Ova hrana će vam pomoći u borbi protiv bora

Vanja A

Načini da brže izliječite prehladu

Vanja A

Ostavite komentar