Ubrzo nakon objave, akcije kompanije Meta su pale za 20% i tako su izgubile tržišnu vrednost od oko 200 milijardi dolara. Pad tržišne vrednosti pokazuje da rebrendiranje kompanije u Metu nije dovoljno da odvrati investitore i akcionare od problema koji muče Fejsbuk. Problem sporog rasta mučio je sve Meta aplikacije, uključujući i WhatsApp i Instagram.
U poslednjem kvartalu, Facebook je gubio skoro milion korisnika dnevno u Severnoj Americi . S obzirom da je ovaj region njegova “kasica-prasica”, kompanija je takođe zabeležila manji prihod od oglasa. Pad za Fejsbuk iznosi sa 1,93 milijarde dnevnih korisnika na 1,929 milijardi u poslednjem kvartalu. Kompanija nije obelodanila i spor rast Instagrama, ali poznato je da se samo 10 miliona korisnika dnevno prijavljivalo na platformu u poslednjem kvartalu.
Meta je ipak uspela da ostane profitabilna. Kompanija je prošle godine ostvarila profit od skoro 40 milijardi dolara. Ali, kompanija gubi novac u svom Reality Labs poslovanju povezanom sa metaverzom. Reality Labs radi na Quest VR headsetu, VR softveru, pametnom satu, predstojećim AR naočarima i mnogim drugim metaverznim snovima Marka Zakerberga, piše PocketNow.
3. Februara 2022.
Broj dnevnih korisnika Fejsbuka po prvi put u opadanju
Podijeli vijest na:
Pretplata
0 Komentara
Povezane vijesti
-
Svijet
Donald Tramp 2.0
-
Svijet
Kina : Ne prelazite crvene linije!
-
Svijet
Uzalud molbe: Indijci gase ponos Britanije
-
Svijet
Amerika šalje Kijevu paket oružja vrijedan 6 milijardi dolara, evo šta bi moglo biti u njemu
-
Svijet
Zakazan sastanak u Dohi: Moguć kraj sukoba Rusije i Ukrajine?