Bavarci ovaj novi točak nazivaju “BMW Aerodynamic Wheel”, a premijerno će se naći na modelu iX3. U suštini, BMW Aerodynamic Wheel ima manji otpor vazduha i ujedno manju masu. Predstavnici njemačkog proizvođača ističu da je masa manja za nekih 15 odsto u odnosu na točkove sličnih performansi.
BMW ističe da su testovi koje je sproveo ukazali na uvećanje dometa kod električnih modela. Tako će novi iX3 opremljen upravo ovim točkovima biti u stanju da pređe 10 km više u odnosu na standardne naplatke, i to sve mjereno po WLTP protokolu.
Njemačka premijum marka obećava da će kupci moći da personalizuju i ove točkove, te da su dizajn i mogućnost personalizacije bili visoko na listi prioriteta kada je stvaran BMW Aerodynamic Wheel.
Kako ovaj točak zaista utiče na domet električnih vozila vidjeće se u toku ove godine kada sa proizvodnih linija siđu i prvi primjerci električne varijante modela X3.
(Auto Republika)