Neke od modifikacija uključuju prilagođeni izduvni sistem, novi sistem usisa i remap ECU-a druge faze.
Ukupna snaga iznosi 430 KS (316 kW), koji se prenose na zadnje točkove putem sedmostepenog menjača s dvostrukim kvačilom. S masom od 1600 kilograma, ima vrlo pristojan odmos snage i težine.
S leve strane je Vespa skuter. Na prvi pogled, kombinacija nema previše smisla, ali imajte na umu da je reč o modifkovanoj Vespi s jednocilindričnim motorom od 150 ccm koji isporučuje 43 KS (32 kW). Otprilike, to je deset puta više od fabričke snage, a tu je i novo kvačilo, veći karburator, veći točkovi i još mnogo toga, navodi Jutarnji.hr.
Uz vozača, težina Vespe iznosi 160 kilograma, ili preračunato, 10 puta je slabija od BMW-a, ali i 10 puta je lakša. Snaga se prenosi na zadnji točak preko četvorostepenog menjača.
Nakon prve trke na četvrt milje iz mesta sledi trka s “letećim” startom. Obe kategorije su pod pravilom najbolje od tri, a performanse vozila se mere profesionalnom opremom. S potpuno istim odnosom snage i težine, ovo je trka ubrzanja koju vredi pogledati.
B92.