Njemački proizvođač objavio je u utorak da je prodao milionito elektrifikovano vozilo, kao i da planira da do 2025. ukupno isporuči 2 miliona čisto električnih vozila.
Oko 70 posto do sada prodatih elektrifikovanih BMW automobila su hibridi, rekao je član uprave Piter Nota na okruglom stolu sa novinarima, dodajući da kompanija vjeruje da će hibridni modeli i dalje imati važnu ulogu, posebno za kupce kojima punjenje nije lako dostupno.
Kao još jedan važan korak prema održivijoj auto-industriji, čelnik BMW-a istakao je nastavak modernizacije automobila sa pogonom na fosilna goriva.
U nastojanju da smanji emisije štetnih gasova, BMW se dugo zalagao za ulaganja u razne napredne tehnologije i nije se fokusirao isključivo na baterijske električne automobile.
Kompanija se inače protivi potpunoj zabrani prodaje vozila koja imaju motore sa unutrašnjim sagorevanjem, što najavljuju mnoge zemlje ali i proizvođači automobila.
BMW namerava da do 2030. ostvari cilj da najmanje 50 odsto njegove globalne prodaje čine potpuno električna vozila, ali već je nekoliko puta ponovio da je nedostatak infrastrukture za punjenje glavna prepreka masovnijem prihvatanju električnih vozila.
Prodaja BMW-a u novembru bila je nešto ispod prošlogodišnjeg nivoa, jer nestašica čipova i dalje ograničava ponudu. Uprkos tome, kompanija je uverena da će uspeti da ostvari rast prihoda u odnosu na prošlu godinu.
B92.