Pre svega, tu su delovi napravljeni od ugljeničnih vlakana, kao što su poklopci retrovizora, prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler i bočni pragovi.
BMW M Performance takođe nudi točkove Style 1000 M u Frozen Gold ili Jet Black boji (od 20 inčna napred i 21 inča pozadi), kao i bočnu dekorativnu grafiku.
Sem toga, posebnu pažnju privlači centralna izduvna postavka koja dolazi sa novim zadnjim difuzorom.
Tu su i M Performance opruge pa je automobil niži za 5-20 mm.
Na kraju, za unutrašnjost su između ostalog predviđena ugljenična vlakna i M Performance Pro volan sa alkantarom.
Pod haubom je inače 3,0 litarski twin-turbo šestocilindrični motor koji raspolaže sa 375 kW/510KS i 650 Nm obrtnog momenta.
Motor je uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, uz xDrive pogon na sva četiri točka.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.6 sekundi, do 200 km/h stiže za 12.9 sekundi i može do el. ograničenih 250 km/h. Uz opcioni M Driver’s Package najveća brzina iznosi 280 km/h.
M3 Touring je sa 4794 mm za 85 mm duži od standardne Serije 3 Touring, 76 mm je širi (1903 mm) i 4 mm niži (1436 mm). Ovde i podatak da se zapremina prtljažnika kreće od 500 do 1510 litara.
Treba podsetiti da je ovaj sportski karavan već postavio i jedan zvanični rekord. Tačnije, M3 Touring je Nirburgring prešao za 7:35.060 minuta, što ga čini najbržim serijskim karavanom na toj stazi.