Sam BMW je naime u prvih devet meseci širom sveta prodao 1.703.080 vozila (rast od 19,3 odsto), dok je Mercedes u istom periodu našao 1.590.832 kupca, piše Autoblog.
MINI je u prva tri kvartala plasirao 224.838 vozila, a s druge strane prodaja Smarta iznosi 26.676 jedinica.
Ostaje dakle da se vidi kako će se situacija razvijati do kraja godine.
Ovde i podatak da je Rolls-Royce Motor Cars u prva tri kvartala plasirao 4.318 automobila (plus od 62,9 odsto).
Ukupno je BMW Group (BMW, MINI i Rolls-Royce) za devet meseci 2021. prodao 1.932.236 automobila, što je rast za 17,9 odsto u poređenju sa istim periodom 2020.
BMW Group i Daimler su zabeležili i dobru prodaju električnih i plug-in hybrid vozila. Tako je u trećem kvartalu Mercedes prodao 61.652 električnih i plug-in hybrid vozila a u tri kvartala zajedno 184.369.
S druge strane, BMW Group je u trećem kvartaku plasirao 78.333 električnih i plug-in hybrid modela, a u tri kvartala ukupno 231.576.
B92.