Drugu uzastopnu godinu su Bavarci ispred glavnih rivala, prodavši 98.750 vozila u posljednja tri mjeseca 2020., što je 5.796 više od Lexusa i 20.672 više od Mercedes-Benza.
Prodaja sve tri kompanije je pogođena pandemijom virusa korona, s tim što je BMW s prodajom nazadovao 18 odsto, na 278.732 jedinice, Lexus je „skliznuo“ za 7,7 odsto na 275.041 prodat automobil, dok je Mercedes-Benz u „minusu“ 13 odsto, što u prevodu znači da je 274.916 njegovih vozila pronašlo kupce.
Da podsjetimo, proizvođači automobila su čak bili prisiljeni da privremeno zatvaraju fabrike i prodajne salone tokom proleća.
Broj isporuka je ponovo skočio u drugoj polovini godine, tako da je BMW u poslednjem kvartalu prijavio pad prodaje u odnosu na 2019. od samo dva odsto. Najbolje prodavani modeli bavarske marke su X3, X5 i X7.
Potrošači s „dubljim džepom“ su se odlučivali za SUV modele, što je povećalo prosječnu vrijednost transakcija, ilustrujući u isto vreme povećanje jaza između bogatijih i „siromašnijih“ kupaca.
Mercedes-Benz je saopštio da se na SUV modele prošle godine odnosilo 65 odsto njegove prodaje, s tim što se na nove GLA i GLB odnosilo više od četvrtine totala.
Lexus GX SUV srednje veličine, čija cijena startuje od 53.000 evra, nije u potpunosti unparijeđen već 10 godina, ipak je odlično prodavan krajem godine.