Euro NCAP institut za bezbednost na poslednjim testiranjima je zaključio da uprkos povećanju bezbednosnih kriterijuma, većina proizđača ulaže velike napore da povećaju bezbednost putnika u vozilima ali i pešaka.
Među poslednje testiranim dva rezultata se ističu kao tipična:
Prvi je da veličina automobila i cena gotovo više ne znače i adekvatan nivo bezbednosti, pa imamo slučaj da su ti standardi gotovo podjednaki za automobil od 14.000 evra i onaj od preko 100.000 evra.

Za razliku od malenog Aygo X, na aktuelnom NCAP testu bezbednosti najviše je razočarao najskuplji BMW-ov električni i4 koji dokazuje da luksuz i astronomska cena ne znači uvek bolje bezbednosne performanse.

Kako smo već navikli da BMW plasira staru tehnologiju u novim modelima, model BMW i4 je opremljen sličnim setom senzora koji se već godinama koriste za seriju 3 pa je zbog toga ova električna limuzina propustila neke kritične tačke za izbegavanje sudara i dobila je ocenu od 4 zvezdice.
BONUS VIDEO: TEST BMW iX50
Vrelegume.