Oba automobila imaju po dva elektromotora i pogon na sve točkove. Po CarWowu, BMW i4 M50 isporučuje 400 kW i 795 Nm, ali je u isto vreme i prilično težak – 2.215 kilograma. Tesla Model 3 s druge strane, raspolaže s 360 kW i 660 Nm, ali je značajno manje mase – 1.847 kilograma.
Na papiru, to bi trebalo da bude laka pobeda za Teslu, koji do 100 km/h ubrzava za 3,6 sekundi, a BMW i4 M50 za 3,9 sekundi. Međutim, brojke na papiru su jedno, realnost sasvim drugo.
U prvoj trci, BMW je lako pobedio, ali delom zahvaljujući tome što Model 3 nije startovao kako treba. U drugom pokušaju, Teslin pulen je bio brži u samom startu, ali nakon nekoliko sekundi, pri nekih 160 km/h, M50 je preuzeo vođstvo. Na kraju je s vremenom od 11,9 sekundi bio za deseti deo sekunde brži od Tesle na 402 metra.
U slučaju letećeg starta, pri brzini od 50 odnosno 80 km/h, Tesla je inicijalno bio brži, posebno u prvom slučaju, ali što je brzina bivala veća, to se M50 brže približavao, što znači da elektromobil iz Bavarske bolje ubrzava pri višim brzinama.
U testu kočenja, težina je odigrala glavnu ulogu, tako da je Tesla Model 3 Performance glatko pobedio, s vidno kraćim zaustavnim tragom.
Vrele Gume