Američko pivo “Bad lajt”, poznato i po bezobraznim reklamama u kojima nikoga ne štedi, obećalo nagradu svakom vanzemaljcu koji se izvuče
“Vašington post” rekle da je igranje s poverljivom lokacijom veoma, veoma loša
ideja, i upozorile da je “Ratno vazduhoplovstvo SAD uvek spremno da zaštiti Ameriku
i njenu imovinu”.
Američko pivo “Bad lajt”, poznato i po bezobraznim reklamama u kojima
nikoga ne štedi, najpre je objavilo “tvit” sa svog službenog naloga: “Želimo da
budemo prvi brend koji će zvanično objaviti da neće sponzorisati juriš na ‘Oblast
51’ “.To nije potrajalo. U sredu, pošto je porazmislila, pivara je napisala “tvit”:
To je sigurno reklamni štos, ali ipak ne neki koji je nekakav pripravnik smislio u
svoje slobodno vreme. Neko važan iz pivske kompanije je “tvitovao” istinsku
ilustrovanu etiketu za “Univerzalno poznato Pivo Bad lajt Spejs”. A firma je na pitanje o tome da li se “svemirsko pivo” može kupiti, odgovorila sa “neka bude 51.000 retvitova i mi ćemo to omogućiti”.
Shvatate? 51.000 – “Oblast 51” – sve je povezano, piše CNET.
Od četvrtka uveče, taj “tvit” je imao više od 24.000 “retvitova” i taj broj i dalje
raste, tako da je ciljni broj skoro na pola puta.
“Bad lajt” nije jedino poznato ime koja se umešalo u navodni juriš na “Oblast 51”.
“TV ličnost” poznata po ;hrani, Gaj Fieri je “tvitovao” fotografiju sebe kako za
vanzemaljce peče – “radioaktivna rebarca”.
Muzičar Lil Nas Iks izdao je remiks svog videa “Old Town Road” za “Oblast 51”, sa
Tanosom i Kianu Rivsom.
A glumac Deni Treho zamišlja sebe kao vođu masa u jurišu na “Oblast 51”.
Iako pretnje američkom vojnom objektu na bilo koji način, čak i kao šala, izgledaju
;kao dobar način da se umre, “retvitovanje” “Badovog” “tvita” izgleda kao bezazleni
reklamni trik.
Može li ta marka piva dobiti svojih 51.000 “retvitova” što bi od nje zahtevalo da
na tržište iznese pivo s etikom sa vanzemaljcima?
Čuvena je izjava Foksa Moldera: “Želimo da verujemo”, zaključuje CNET.