Nakon premijernog predstavljanja pred publikom koje je brojčano ograničen GT model Batur imao na ovogodišnjem izdanju izložbe Monterey Car Week (California), testni vozači i inžinjeri Bentleya krenuli su sa dva predprodukcijska modela u završna testiranja koja uključuju i mnogo kilometara na evropskim javnim cestama, a sve zajedno trajat će 58 sedmica.
Jedan od dva testna modela u Bentleyu su nazvali Batur #0 i karakteriše ga zanimljiva ljubičasta boja karoserije s jedva vidljivim markerima koji će inžinjerima ukazivati na eventualne strukturalne nedostatke. Prije planiranih sedam sedmica, u kojima će se #0 suočavati sa izazovima pri velikim brzinama na VW-ovoj testnoj stazi Ehra-Lessien, ultraluksuzni Grand Tourer ide na 2.500 kilometara dugo putovanje iz Njemačke, preko Italije i Francuske do Španije.
Nakon Španije slijedi nemilosrdna jurnjava na spomenutoj testnoj stazi, a onda je na redu još 7.500 kilometara na evropskim javnim cestama. U Bentleyu nisu zaboravili da spomenu kako je Batur, prije posljednjeg 58-sedmičnog kruga testiranja, već prošao kroz mnogobrojna testiranja (ponajviše pogonske grupe) koja su trajala više od 100 sedmica.
Ranije je otkriveno da Batur pokreće 6-litarski biturbo W12 koji razvija 740 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta, što ga čini najsnažnijim produkcijskim modelom Bentleya do sada. Zna se i da će biti proizveden u samo 18 primjeraka, a kupci koji su već izdvojili dva miliona eura svoje će primjerke dobiti sredinom naredne godine.