Kompanija „KLM Indija“ se izvinila svojim mušterijama, nakon što je na Tviter nalogu osvanula poruka u kojoj se govorilo o tome koja sjedišta i pozicija u avionu daje najveće šanse da putnici prežive pad.
U tvitu je kompanija navela da je „stopa smrtnosti najveća za sedišta u sredini aviona”, kao i da je „stopa smrtnosti u sedištima u prednjem delu je malo niža, dok je najmanja za sedišta u zadnjoj trećini aviona”.
U okviru tvita je bila postavljena i grafika na kojoj je pisalo: „Sedišta u zadnjem delu aviona su najbezbednija!”
To definitivno nije bilo ono što je 3.300 pratilaca na Tviteru želelo da čuje, pa je kompanija odmah obrisala poruku i postavila izvinjenje.
https://twitter.com/KLMIndia/status/1151574115049803777
„Želeli bi da se najiskrenije izvinimo za poslednju poruku, koja bila zasnovana na javno dostupnim činjenicama i nije mišljenje kompanije. Nije bila naša namera da povredimo ničija osećanja”, saopštio je avio-prevoznik.