29. Januara 2020.

Avast optužen za prodavanje korisničkih podataka velikim kompanijama

Big Portal

Tačnije, Avast nije direktno prodavao prikupljene informaicje, već preko podružnice kompanije poznate kao Jumpshot. Na osnovu internih dokumenata do kojih su Motherboard i PCMag uspeli da dođu, otkriveno je da Avastov softver prati korisnike i njihove aktivnosti na mreži, pa čak čak i njihove klikove po sekundi.

Avast je ranije istakao korisnicima, koji su se odlučili da prihvate opciju da se njihovi podaci dele, da su podaci koji se prikupljaju de-identifikovani, što znači da niko neće znati da ste to vi. Međutim, prema PCMag-u, to nije u potpunosti tačno. Razlog toga je činjenica da je praćena korisnička aktivnost toliko detaljna da postaje gotovo jedinstvena za svakog korisnika.


Oni su dali primer kako se jedan običan klik može iskoristiti da se otkrije da je korisnik kupio nešto na Amazonu i to tačno kog datuma i u koje vreme, što znači da Amazonu ne bi bilo teško da otkrije ko je taj korisnik na osnovu pomenutih parametara i podataka. Pored Amazona, pomenuta kompanija Jumpshot je sarađivala sa kompanijama Google, Microsoft, Pepsi, Sephora, Home Depot, Yelp, Intuit i mnogim drugim.

Avast se i ranije našao u problemu, kada je otkriveno da kompanijina ekstenzija prikuplja veći broj podataka nego što je potrebno, što je rezultiralo (privremenim) uklanjanjem ekstenzije iz veb prodavnica.

Izvor: Ubergizmo

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare