Upravo iz tog razloga je, doktor Majkl Livingston, koji nadgleda dve klinike u Australiji, odabrao Nissan GT-R kao vozilo uz pomoć kojeg vozi od jednog do drugog mesta.
U hitnim slučajevima, on mora da se kreće punom brzinom ne bi li što pre stigao do pacijenata.
Slučaj koji je u pitanju uključuje jednogodišnju bebu koja je patila od bronhitisa, i kojoj je bila neophodna hitna pomoć. Dr Livingston, koji je bio udaljen 30 minuta, vozio je brzo koliko je mogao da bi spasio novorođenče. Stigao je na vreme a s bebom je sada sve u redu.
Naravno, slučajevi poput navedenog predstavljaju rizik po dr Livingstona. Pored dobijanja kazni, postoje veće šanse da dođe do neželjenog incidenta, što može izbeći ukoliko je njegov automobil prepoznat kao vozilo hitne pomoći.
Iz tog razloga je dr Livingston aplicirao da njegov GT-R dobije status vozila hitne pomoći (EVS) u Australiji, a reč je o dozvoli da vozilo bude opremljeno svetlima i sirenama neophodnim za date siutacije, uz izuzeće od nekih od saobraćajnih pravila.
Međutim, Australijsko ministarstvo saobraćaja je odbilo molbu dr Livingstona, naovodeći da su „vozači muškog pola skloniji brzoj vožnji (?!), kao i da budu uključeni u rizične situacije“.
„Zašto mi ne može biti omogućena ista protekcija kao u slučaju bilo kojeg drugog vozila hitne pomoći?“, upitao je Livingston.
Portparol Australijskog ministarstva saobraćaja je izjavio da se molbe generalno odobravaju samo u slučaju da su vozila deo državne servisne mreže.
Vrele Gume