16. Marta 2019.

Audi u maju predstavlja novu strategiju

Big Portal

Prošle godine se Audi suočio sa padom profita. Razlog za to je povećana potrošnja i investicije u tehnologiju elektrifikacije. Takođe, udarac je zadao i novi WLTP ciklus testiranja emisije štetnih gasova. U isto vreme, prodaja je na globalnom nivou pala za 3,5% u odnosu na 2017. godinu. Prodaja u Evropi je pala za čak 14%.

Predstavnici kompanije Audi su na konferenciji naveli da će 2019. godina biti “godina tranzicije” za njihov brend. Očekuje se savladavanje prepreka u vidu WLTP ciklusa, povećanih troškova i unapređenje makroekonomijie.

“Radićemo na sređivanju naših troškova, ali se suočavamo i sa godinom čišćenja”, naveo je Aleksandar Sejc, jedan od čelnika kompanije Audi.

Prvi korak ka boljoj budućnosti nemački proizvođač automobila će načiniti već 23. maja, kada će biti predstavljen novi plan.

Predstavnici kompanije su naveli i da će u sledećih 24 meseci Audi na tržište lansirati 5 potpuno električnih i 7 plug-in hibridnih modela. Do 2025. godine se očekuje da Audi u svojoj gami ima 30 elektrificiranih modela. Takođe, 14 milijardi evra će biti investirano u tehnologiju autonomne vožnje, električne automobile i digitalne usluge do 2023. godine.

Kako prenosi Bloomberg, brend iz Ingloštata takođe očekuje bližu saradnju sa “sestrinskim” brendovima iz okvira VW grupacije. Planiran je i veći fokus ka najvećem tržitšu automobila na svetu, ka Kini.

Izvor: Vrelegume

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare