Neke kompanije biraju drugi termin kako bi pokušale da unesu malo više uzbuđenja u ovaj segment – BMW ga naziva Touring, dok Audi koristi termin Avant.
Nije da je takvim vozilima potrebno dodatno uzbuđenje. Ona su, na kraju krajeva, najpraktičnija vozila na putu, nude puno prostora za odlaganje, a da ne postanu nešto između SUV-a i autobusa, te nude veliku efikasnost u odnosu na mnoge rivale.
Dakle, Audi A6 Avant e-tron koncept je dobrodošao EV, pošto su sektorom električnih automobila dominirali krosoveri ili kompaktni modeli – a ono što zaista želimo je automobil koji će udobno ugostiti čak i porodicu sa kućnim ljubimcem.
On se nalazi na Audievoj platformi PPE, što se ne odnosi na ličnu zaštitu, već na performanse. Postoje neke impresivne brojke vezane za ovaj koncept, sa obećanjem dometa od 435 milja (700 km) i podrškom za punjenje do 270 kW, što je među najbržim koje smo videli do sada.
To bi vam pružilo 300 km dometa za samo 10 minuta punjenja – ako možete pronaći punjač koji će vam isporučiti poželjan napon. Očekuje se i da će baterija biti 100kWh.
Koncept je opremljen sa dva motora, koji isporučuju 350 kW snage i 800 Nm obrtnog momenta.
Koncept Avant je iste veličine kao i trenutni Audi A6 modeli, ali se ovde dešava e-tron makeover, sa kamerama koje zamenjuju retrovizore i elementima dizajna koji se mogu videti na drugim mestima u e-tron floti.
Prednost dugog međuosovinskog razmaka je unutrašnji prostor, sa većom slobodom da se putnicima da veći prostor, jer nema potrebe za tunelom za transmisiju koji se vide kod SUS vozila u njihovoj unutrašnjosti.
Sofisticirano osvetljenje koje dolazi uz automobil, ne samo da daje prilagodljive zadnje OLED displeje na svetlosnoj grupi na zadnjoj strani, već i korišćenjem LED projektora sa strane, kako bi se pružile poboljšane opcije osvetljenja, javlja Pocket-Lint.
Još uvek nismo dobili pogled na unutrašnjost, ali ne bismo bili iznenađeni ako je ovaj spoljašnji dizajn u velikoj meri ono što vidimo da će biti ispraćeno i u budućnosti – a dizajn će se verovatno držati Audijeve formule, tako da ne očekujte ogromnu vizuelnu promenu u odnosu na unutrašnjost Audi e-tron GT modela.
Benchmark.