24. Juna 2019.

Aston Martin Valkyrie će ipak morati na „Ring“

Big Portal

Iako su iz Aston Martina tvrdili da im za Valkyrie nije potreban rekord na „Ringu“, sada stižu drugačije vesti.

Nije dovoljno da imaš brz automobil, to mora i da se dokaže. A gde? Pa na Nüburgring Nordschleife, naravno. Odgovorni u Aston Martinu su prilično tvrdokorno tvrdili da za Valkyrie nije potreban rekord na „Ringu da bi dokazao svoje sposobnosti. Međutim, Andy Palmer, CEO Aston Martina je nedavno, manje više službeno, priznao da će Valkyrie morati po rekord za serijski automobil na „Zeleni pakao“, koji sa vremenom 6:44.97 trenutno drži Lamborghini Aventador SVJ.

Palmer je priznao da je za prodaju na nekim tržištima, a kao primer je naveo Kinu, neophodno da uz hiperautomobil ide i rekord na „Ringu“, kao dokaz njegovih sposobnosti. Realno, pitanje je na koju to prodaju Palmer misli, obzirom da je svih 150 Valkyria, koliko će biti proizvedeno, već prodato po ceni od 3 miliona evra za svaki, uključujući i 25 još skupljih AMR Pro verzija namenjenih samo za stazu.

Palmer je dodao: „Ne razvijamo Valkyrie za obaranje rekorda, nije namenjen za to, ali će ipak na kraju završiti na „Ringu“. Ovom izjavom praktično je najavio pokušaj obaranja rekorda, ali je dodao da se to neće desiti u uobičajenom formatu, kada proizvođač zakupi stazu i napada rekord. Iako nije precizirao, ne treba isključiti mogućnost da će sa Valkyrie napasti rekord tokom redovnih testiranja, ili čak tokom redovnog „track day“-a, kada je staza otvorena za sve vozače.

Ovako nešto se može tumačiti i kao vrlo velika smouverenost u dominantne performanse Valkyrie, koja je u stanju da obori rekord „Ringa“ bez specijalnih uslova. Ako ništa drugo, barem znamo da Valkyre ima čime da „napada“ rekord. Pored potpune podređenosti karoserije aerodinamici, ovaj monstrum raspolaže i sa ukupno 1.160 KS. Samo atmosferski Coworth V12 od 6.5 litara, koji se vrti do 11.100 o/min ima 1.000 KS, a za bolja ubrzanja uključuje se i elektromotor iz hibridnog dela pogona sa svojih 160 KS.

Izvor:Dmotion.rs
Foto:Autoblog.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare