Vlasnik kompanije Spotifaj (Spotify) Danijel Ek u maju je poslao ponudu od 1,8 milijardi funti za kupovinu Arsenala, a njega su podržale legende kluba Tijeri Anri, Patrik Vijera i Denis Bergkamp.
“Stalno dobijamo ponude, od različitih zainteresovanih strana širom sveta i to govori o snazi Arsenala. To je divna instituacija, fudbalski klub Arsenal je globalni brend i moj odgovor na sve to je da klub nije na prodaju, mi tek počinjemo. Mi smo vlasnici kluba od 2018. godine. Imamo mladog trenera, mladu ekipu i crtamo naš put”, rekao je Krenke za Skaj.
Džoš Krenke, sin vlasnika Stena Krenkea, rekao je da njihova kompanija u SAD radi prema određenom modelu koji se primenjuje i u Arsenalu u poslednje tri godine, a to su “mladi igrači sa pravim mentalitetom koje treba pustiti da rastu i šire talenat u ekipi”.
“To na kraju preraste u nešto posebno. Moć kontinuiteta iza kulisa i ljudi koji rade zajedno su potcenjeni aspekt profesionalnog sporta. Uz snagu kontinuiteta i omogućavanje ovoj grupi da se zajedno razvija, ovom klubu predstoje posebna vremena”, naveo je Krenke.
Iako je mnogo trošio u letnjim prelaznim rokovima, Arsenal je poslednjih godina daleko od glavnih konkurenata, nakon što je u poslednje dve sezone zauzimao osmo mesto u Premijer ligi.
To je mnogo lošiji rezultat otkako je klub napustio trener Arsen Venger, koji je 20 godina uzastopno predvodio Arsenal do plasmana među četiri najbolje ekipe u Engleskoj.
“Navijači Arsenala bi trebalo da očekuju najbolje. To su očekivali kroz istoriju i to uopšte ne bi trebalo da se menja. Moramo li ponovo da razmislimo kako da dostignemo te ciljeve? Apsolutno. Ovog leta nismo obarali rekorde u transferima, ali je neto potrošnja bila zaista velika. Imali smo mnogo oblasti na terenu kojima smo morali da se pozabavimo, ali smo morali i psihički da ojačamo”, naveo je Krenke.
Posle 10 utakmica u Premijer ligi Arsenal je sedmi na tabeli sa 17 bodova, devet manje, ali i utakmicom manje od vodećeg Čelsija.
B92.