U automobil je ugrađen sklopivi meki krov, a prtljažnik je povećan segmentom koji prihvata mehanizam sa krovom. Karoserija je dobila i novi karbonski trim.
Ares nije menjao pogonski sklop, što znači da električni sistem proizvodi 310KS, a Model S ubrzava od 0-100km/h za manje od 4 sekunde. Inženjeri su ojačali šasiju da bi kompenzovali gubitak tvrdog krova, posebno sa strana, ispod kokpita i oko zadnjih sedišta.
Kabina je dobila nova zadnja sedišta, a čitav anterijer je presvučen belom kožom sa detaljima narandžaste boje. Zbog ugranje mehanizma za krov na zadnjim sedištima ima manje mesta nego u originalnom automobilu.
Direktor Aresa Deni Bahar saopštio je da njegova kompanija omogućava klijentima da sarađuju direktno sa dizajnerima i inženjerima da bi njihovo vozilo bilo unikatno i da je ovaj Teslin model izuzetan primer takve saradnje.
Izvor: Nacioanlnaklasa