Oni datiraju iz 2015., a do sada smo samo mogli da slušamo brojne glasine i spekulacije.
Sada je na globalnu mrežu pristigao novi izveštaj, i to iz Južne Koreje, koji tvrdi da je Apple promenio planove (ponovo).
U ranim stadijumima razvoja, tehnološki gigant je navodno imao plan da samostalno razvije vozilo, bez uticaja kompanija iz automobilske industrije. Međutim, budući da se suočio s brojnim problemima i ograničenjima, Apple je odlučio da ipak da sarađuje s nekim od etabliranih automobilskih proizvođača, tako da je pokucao na vrata Nissana, Hyundaija, Magne i nedavno Toyote. Međutim, nijedna od navedenih kompanija nije zainteresovana za projekat.
Po novom izveštaju, Apple je još jednom odlučio da nastavi razvoj samostalno. Da li su za to „krive“ informacije vezane za Xiaomijevo lansiranje automobila ne znamo, ali lokalni izvori tvrde da je Apple trenutno u fazi restauriranja centra za razvoj i procesuiranja dokumenata neophodnih za ugovore o snabdevačima.
Naime, izveštaj pojašnjava da je glavni razlog iza Appleove nove strategije činjenica da diskusije s bitnim igračima iz automobilske industrije nisu prošli najbolje, što u prevodu znači da nijedna od kompanija nije zainteresovana za potencijalnu kolaboraciju. Nakon mnogih propalih dogovora, Apple je navodno odlučio da ne može više da odlaže projekat, budući da se automobilsko tržište ubrzano menja.
Po izveštaju iz Južne Koreje, Apple se drži inicijalnog plana razvoja visokotehnološkog električnog vozila s autonomnim funkcijama. Međutim, smatra se da je tehnološki gigant najmanje četiri godine daleko od lansiranja svog proizvoda na tržište. Kada bude krenuo s prodajom, eksperti prognoziraju da bi Apple mogao da proda oko 1,5 miliona jedinica do 2030.
Vrele Gume