Istraživačka firma procenjuje vrednost brenda na 355,1 milijardu dolara. Imajte na umu da je ova procena izračunata od strane Brand Directory i da ne odražava tržišnu kapitalizaciju brenda.
Prvih deset najvrednijih brendova na globalnom nivou su sledeći:
1 – Apple
2 – Amazon
3 – Google
4 – Microsoft
5 – Walmart
6 – Samsung Group
7 – Facebook
8 – ICBC (Industrial and Commercial Bank of China)
9 – Huawei
10 – Verizon
Procena Apple-ovog brenda porasla je za 35% u odnosu na 2021. godinu, a procena je najveća od svih brendova koju je kompanija zabeležila. Google je treći najvredniji brend.
Samsung grupa je zauzela šesto mesto i jedini je korejski brend na listi 25 najvrednijih brendova.
Huawei se rangira kao deveti najvredniji brend za 2022. godinu, vraćajući se sa 21. mesta u 2021. Huawei je sigurno daleko bolji nego što je bio od početka zabrane u SAD. Konačno, TikTok je najbrže rastući brend na svetu, prenosi GSM Arena.
Benchmark.