Kako su istakli, građani su i tokom maja bili aktivni, te su putem aplikacije prijavljivali nepravilnosti na koje su nailazili u gradu i na koje nadležne gradske službe nastoje da reaguju u što kraćem roku.
“Najviše prijava odnosilo se na neispravnu javnu rasvjetu, održavanje zelenih površina, nepropisno odlaganje otpada, nepropisno parkiranje, oštećenja na putevima i na komunalnoj opremi na dječijim igralištima koja je često na meti nesavjesnih pojedinaca”, kazali su u Gradskoj upravi.
Dodali su ova aplikacija omogućava da građani putem svojih mobilnih telefona na licu mjesta, bilo gdje u gradu i bilo kada, fotografišu problem ili nepravilnost na koju naiđu i o tome, te putem aplikacije, obavijeste gradske službe koje će dalje preduzimati potrebne korake.
“Građani koji žele povratnu informaciju za probleme koje su prijavili, mogu ih dobiti putem Odsjeka za saradnju sa građanima-Kancelarije za građane, na telefon broj: 051/ 244-471 ili e-mail: gradjani@banjaluka.rs.ba”, naveli su iz Gradskoj uprave.
Ova aplikacija je besplatna i dostupna je putem postojećih platformi Play store i App store.
“Građanska patrola” je puštena u funkciju 2018. godine s ciljem podizanja efikasnosti komunikacije između građana i gradskih službi, a Gradskoj upravi Banjaluka je donirala firma “DVC solutions”.
Poslao sam na desetine prijava i niko i nikad nije reagovao na moje prije i ako se nisu odnosile na isti problem!
Takođe, da stvarno žele da aplikacija ima neku funkciju onda bi i na naše prijave stizao bar neki odgovor, bar neko obrazloženje kako će da riješe probleme ili ako neće da ga riješe onda zašto to nije moguće!