Stotine vlasnika „Teslinih“ vozila žalilo se na društvenim mrežama deleći poruke o grešci koje im je izbacivala mobilna aplikacija zadužena za otključavanje vozila.
Should be coming back online now. Looks like we may have accidentally increased verbosity of network traffic.
Apologies, we will take measures to ensure this doesn’t happen again.
— Elon Musk (@elonmusk) November 20, 2021
Direktor kompanije Ilon Mask lično je odgovorio na žalbu jednog vozača iz Južne Koreje da proveravaju šta se desilo, a malo kasnije napisao na Tviteru da će aplikacija vrlo brzo ponvo proraditi.
„Teslinu“ aplikaciju koriste vozači da otključaju i upale svoje automobile.
„Izvinjavamo se, preduzećemo mere da se ovako nešto više ne desi“, rekao je Mask.
Problem je prvo prijavio specijalizovani portal za električna vozila „Elektrek“, koji je juče popodne počeo da dobija veliki broj izveštaja vlasnika „Tesle“ iz SAD i Kanade, a onda i Evrope i Azije.
Izvor: RTS