Neki proizvođači mobilnih uređaja još uvek ne nude svojim korisnicima ni nadogradnju na Android 12, a kompanija Google se već uveliko sprema da publici predstavi i najnoviju iteraciju svog operativnivnog sistema, ovoga puta sa Framerate Intervention funkcionalnošću.
Kako dani prolaze, tako se pojavljuje sve više i više nezvaničnih informacija vezanih za ovaj operativni sistem za mobilne uređaje. Juče, pojavile su se informacije o poboljšanoj energetskoj efikasnosti ovog operativnog sistema za televizore, a sada se čini da se kompanija Google fokusira i na sve više rastući segment mobilnog gejminga.
Prema navodima portala StatCounter, operativni sistem Android ima udeo od 71% u svim mobilnim operativnim sistemima. Ovaj podatak u kombinaciji sa ogromnim brojem korisnika koji vole i da se poigraju na svom mobilnom telefonu znači da će ova nadogradnja unutar Android 13 operativnog sistema biti veoma značajna za ogroman broj korisnika.
Dakle, radi se o funkcionalnosti pod nazivom Framerate Intervention. Ova sposobnost omogućava developerima da unutar komandne linije aktiviraju instrukciju koja će operativnom sistemu singalizirati da treba da se ostvari određeni broj sličica u sekundi, iliti frejmrejt. Ali, zbog čega je ovo bitno?
Mnoge video igre na mobilnim telefonima se oslanjaju na statični broj slika u sekundi kako bi se obezbedili tačni proračuni unutar same video igre. Iako veći broj sličica u sekundi obezbeđuje lepši prikaz, ponekada je neophodno da se video igra obori na niži broj frejmova kako bi se obezbedio bolji rad video igre, javlja Hot hardware.
Dakle, Framerate Intervention bi trebalo da ograniči operativni sistem protiv forsiranja frejmrejta u mobilnim igrama, čime bi određene igre koje su pravljene za određeni broj sličica u sekundi radile onako kako je zamišljeno. U suštini, operativni sistem se neće mešati u rad video igara sa ciljem uštede baterije ili promene frejmrejta. Sve u svemu, ne sumnjamo da će igrači biti zadovoljni.
Benchmark.