Stellantis koji okuplja čak 14 marki, suočen je sa činjenicom da pojedini brendovi više služe kao ukras nego što zarađuju.
U grupu onih čija je budućnost neizvesna, svrstani su Alfa Romeo, Lancia i Chrysler, iz FCA, kao i premijum marke DS iz francuskog PSA.
Proteklih meseci spekulisalo se šta će biti sa “lošim đacima”, da bi rukovodstvo Stellantisa izašlo sa planom prema kome bi Alfa Romeo, DS i Lancia zajednički razvijali nove modele automobila, koji bi delili mnoge elemente – uključujući pogonske sklopove – i imali premijum karakteristike.
Sada je direktor Stellantisa, Karlos Tavares, najavio da ove tri marke, kao i pomenuti Chrysler, imaju tačno deset godina da dokažu svoju vrednost.
Ukoliko u tome ne uspeju – gašenje je jedina opcija.
Ako vam se deset godine čini mnogo, varate se. U tom periodu treba osmisliti strategiju, pa potom konstruisati i ponuditi kupcima nekoliko dobro prihvaćenih modela.
Na primer, Lancia, koja danas ima samo jedan (zastareli) automobil u ponudi, u narednih deset godina bi trebalo da lansira bar još dva-tri modela koji će biti profitabilni.