Mjesecima unazad priča se o tome šta sutrašnjica nosi za Pandu. Iz Fiata su navodili da će nova generacija biti svrstana među krosovere B segmenta, te da će moći da računa na električni pogonski sklop, kao i da će se bazirati na konceptu Centoventi iz 2019. godine. Sasvim je izvjesno da će se stvari zaista i razvijati u tom pravcu, uostalom poslije 2026. godine Fiat u Evropi neće više plasirati SUS vozila.
No, šta će biti sa aktuelnom Pandom? Ona je na tržištu od 2011. godine, što je po svim mjerilima moderne automobilske industrije uveliko čini penzionerom. Ipak, ova “baba Panda” je i dalje više nego vitalna, jer još uvijek apsolutno dominira na domaćem, italijanskom tržištu, a ujedno je uz bratski Fiat 500 jedan od lidera A segmenta na cijelom Starom kontinentu.
Dakle, daleko od toga da Panda uprkos godinama i dalje nema šta da kaže. Karlos Tavareš, izvršni direktor Stellantisa, potvrdio je da će trenutna iteracija malenog hečbeka opstati na tržištu do 2026. godine, kao i da će se proizvodnja odvijati u fabrici u Pomiljanu. Ovdje će se montirati i Alfin Tonale, a vrlo vjerovatno i Dodge Hornet.
Ali, šta će biti sa novom generacijom Pande? Čini se da će ona doći prije 2026. godine, i da će bar neko vrijeme koezgistirati sa ostarjelim SUS izdanjem, slično kao što je trenutno situacija sa tradicionalnom i EV varijantom Fiata 500.
To bi značilo da će Panda morati da prevali još četiri godine preko svojih pleća, te bi na kraju ciklusa ispunila cijelih petnaest godina postojanja, što je gotovo nezapamćeno u modernoj automobilskoj industriji. Sigurno je da će Fiat u međuvremenu morati da primjeni još jedno ažuriranje, kako bi održao model koliko-toliko u koraku sa vremenom, prenosi AutoRepublika.
AutoRepublika.