12. Augusta 2021.

Addiko banka Banja Luka drugu godinu za redom ocijenjena najvišim statusom izvrsnosti

Big Portal

U pitanju je međunarodno priznanje koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima, a zahvaljujući izuzetnim rezultatima istraživanja, Addiko banka Banja Luka i ove je godine ocijenjena ovim najvišim statusom izvrsnosti.

„Svakodnevno smo fokusirani na ono što je našim klijentima zaista važno, a to je brzina realizacije usluge, te jasno i jednostavno bankarstvo. Uz maksimalnu posvećenost, sa ciljem realizacije naše krovne strategije, nastavljamo djelovati i dalje u korist krajnjih korisnika naših proizvoda i usluga – naših klijenata.“, istakla je Dijana Latinović, menadžer korporativnih komunikacija u Addiko Bank, Banja Luka, zahvalivši se u ime Addiko banke Banja Luka Švajcarskoj agenciji za istraživanje, ICERITAS, na dodijeljenom priznanju.

Visoke ocjene Addiko banka prethodno je ostvarila i statusom „Customers’ Friend – Predani izvrsnosti“ (eng. Dedicated to Excellence), dok je drugu godinu za redom prepoznat i kontinuiran rad i napredak Addiko banke Banja Luka prema klijentima, partnerima i zaposlenima. Zbog svoje iznimne usluge, Addiko banka ispunila je sve uslove u cjelosti kao nosilac prestižnog međunarodnog statusa i priznanja „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare