6. Decembra 2022.

Acura sprema još ekstremnije izdanje modela Integra

Big Portal

Kupci su reagovali dosta pozitivno i do sada je isporučeno 10.924 primeraka, što je fantastičan rezultat za automobil koji se pojavio u prodaji tek pre par meseci i mnogobrojni izložbeno-prodajni saloni bi tek trebalo da dobiju svoje zalihe.

Možda jedina mana je na račun snage. Integra pruža 1,5-litarski turbobenzinac iz modela Honda Civic Si i razvija 200 konjskih snaga. Svakako nije mala cifra, ali je jasno da postoji potencijal za više. I, ako je verovati kolegama sa mnogobrojnih sajtova, Acura nam sprema još moćnije izdanje sa značkom Type S. Štaviše, neki od njih kao što su Car & Driver, Motor Trend i The Drive su već imali prilike da ga testiraju.

Type S će biti dostupan sa 2,0-litarskim turbobenzincem i minimalno 300 konjskih snaga. Slično kao i bratski model Civic Type R, snaga će se prenositi na prednje točkove preko šestostepenog manuelnog menjača, iako sajt Auto Evolution tvrdi da će postojati i automatik sa istim brojem brzina.

Motor1 kaže da će ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h trajati pet sekundi što je pomalo optimistično kada znamo da spomenutom Type R sa 20 „grla“ više treba 5,5 sekundi da dostigne istu brzinu kretanja. Maksimalna brzina bi tako trebalo da bude slična i da iznosi 274 km/h. Pored više snage, Type S će naravno dodati i druge modifikacije na račun ogibljenja, kočnica i još mnogo toga.

Novinari nam kažu da je ovaj automobil veoma sličan cenjenim nemačkim sportistima kao što su Mercedes-AMG CLA35 i Audi S3. Japanac nema moderan menjač kao preostala dva modela, ali u svakoj drugoj kategoriji može da parira. Ostaje nam da vidimo kakva će ocena biti na račun enterijera, pošto Acura tradicionalno nije imala onu vrhunsku završnu izradu kao Mercedes ili Audi, ali je sve popuste nadoknađivala vrhunskom pouzdanošću i jakom preprodajnom cenom.


Type S se očekuje u prodaji narednog leta po početnoj ceni od oko 45 hiljada dolara. To će ga učiniti nešto skupljim od modela zvanog Type R, ali opet pristupačnijim od spomenutih „Švaba“. Nadamo se samo da se Honda, to jest Acura, neće predati posle samo jedne generacije i da će uraditi ono što praktično svi danas rade, a to se ogleda u politici favorizovanja krosovera zarad većeg profita.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare