Valentino Rosi predstavljen kao vozač Petronas tima - BIGportal.ba
Auto-moto Motori

Valentino Rosi predstavljen kao vozač Petronas tima

Valentino Rosi je zvanično predstavljen kao novi vozač Petronas tima, na onlajn lansiranju Yamahine satelitske ekipe, zajedno sa svojim timskim kolegom, Frankom Morbidelijem.

Jedini vozač starijeg modela A-specifikacija, Morbideli je uživao u prošloj sezoni. Italijan je ostvario prvi pol, pri podijum i na kraju prvu pobedu (tri ukupno), da bi 2020. završio na drugom mestu u generalnom plasmanu.

S obzirom da je Morbidelijev bivši timski kolega, Fabio Kvartararo prešao u fabrički tim, Rosi je ovim potezom zamenio mesta sa Francuzom.

To je prvi put od povratka u Yamahu iz Ducati tima, 2013. godine, da je Rosi promenio sredinu. Ujedno, po prvi put posle dve decenije je u satelitskoj ekipi.

“To je novo iskustvo i jedva čekam start sezone”, rekao je Rosi. “Sviđaju mi se nove boje motocikla, kaciga i kombinezona. Želim da budem konkurentan, da se borim se za podijum i pobedu na trkama.”

“Svi smo vrlo usredsređeni na svoje ciljeve i želimo najbolji mogući rezultat. Mislim da smo Franko i ja veoma zanimljiv par vozača, jer se zaista dobro poznajemo. Čitav tim ima puno motivacije i daću svoj maksimum kako bi zajedno ostvarili vrhunske rezultate. Spremni smo za novi početak početak.”

Doktor je prošle sezone osvojio svoj 199. MotoGP, da bi na Mizanu bio svega jedan krug od jubilarnog 200. Međutim, usled košmarnog niza padova, a kasnije i infekcijom virusom korona, na kraju je završio na dalekom petnaestom mestu.

Ulazeći u 2020, satelitski tim Yamahe bi bio zadovoljan i jednim trijumfom, ali ih je na kraju ostvario šest, više nego bilo koji drugi tim u šampionatu.

Francuz je takođe vodio veći deo šampionata, pre loše serije fabričkih Yamaha mašina u završnim rundama. Tako su Kvartararo, Vinjales i Rosi ostali ostali bez ijednog podijuma na poslednjih šest rundi. Morbideli je tokom tog perioda doneo dve pobede i tri podijuma i na kraju završio na samo 13 bodova od Mira.

Dok će Rosi ove godine nastaviti da se takmiči na mašini fabričkih specifikacija, kao i Kvartararo i Vinjales, Morbideli će ostati na motociklu A-specifikacija.

“Očekujem i nadam se da će ovo biti odlična sezona za Valea i mene. Dugo godina smo imali jaku vezu i naučićemo mnogo jedni od drugih.

Rosi će debitovati svoj debi na stazi za Petronas imati na zvaničnom testu u Kataru 6. marta.

Izvor:Moto-berza.com

Razali: Petronas je rešio nesporazum sa Jamahom

Petronas Jamaha je imao fanstastičnu 2020. godinu. Fabio Kvartararo je bio jedan od kandidata za titulu i to u tek drugoj godini malezijske satelitske ekipe u MotoGP šampionatu. Ipak pred kraj sezone je Petronas Jamaha imao nesuglasice sa fabrikom iz Japana koje su sada rešene, kaže šef ekipe Razlan Razali.

Ipak Fabio Kvartararo je u poslednjim trkama imao mnogo problema, završio je tek kao osmi u generalnom plasmanu. Franko Morbideli je uspeo da se popne na drugo mesto iza Đoana Mira, a sve je to napravilo nesuglasice i čak navodno svađu između Petronasa i fabričke ekipe.

„Razgovarali smo o tome na brifingu za kraj sezone sa Jamahom. Tada su nam takođe dali predlog da sarađujemo narednih pet godina. Rekli smo da smo se osetili kao samo mušterija koja plaća, a ne kao partner. Osetili smo se da hoćemo više. Veoma smo bili ljudi što smo izgubili titulu u obe konkurencije. Deluje da smo mi bili zabrinutiji nego oni„, rekao je prvi čovek Petronas Jamahe Razlan Razali.

On je tako potvrdio da saradnja nije bila baš najsrećnija, ali kaže da postoji osnov za nastavak saradnje u 2022. godini kao i posle toga.

Izvor:Sportklub.rs

Danas objavljeno

Produženi Range Rover Evoque

Zeljka

Prva fotografija nove Honde Civic

Zeljka

Škoda Octavia RS: Češka limuzina na steroidima

Zeljka

Ostavite komentar