6. Februara 2024.

MV Agusta Superveloce 1000 spreman za serijsku proizvodnju

MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro predstavljen je u krajem 2022. godine na EICMA sajmu. Sada, s ograničenom verzijom Serie Oro koja je zakazana za puštanje u trećem tromsečju ove godine, spremna je i proizvodna varijanta.

Dokumenti iz Australije otkrivaju tehničke detalje i uključuju fotografije niske rezolucije koje prikazuju crni Superveloce 1000. Iako je naveden kao mašina sa ograničenim izdanjem Serie Oro, ima sva obeležja proizvodnog modela.

Dokumenti sugerišu da je motor isti četvorocilindarski od 998 kubika koji se koristi u modelima Brutale 1000 i Rush, sa nepromenjenim 205 KS pri 13.000 o/min. Taj motor će biti smešten u isti okvir koji koriste i Brutale i Rush, sa nepromenjenim međuosovinskim rastojanjem od 1.415 mm. Međutim, zahvaljujući retro-inspirisanom oklopu, Superveloce 1000 više podseća na ponovno rođenje F4 superbajka. Ova  mašina je nestala iz proizvodnje 2018. godine kada su Euro 4 emisiona pravila stupila na snagu.

Oklop je praćen niskim šipkama i visokim klinovima, kao što se koristi na “RR” verziji Brutale 1000, dok Superveloceove četvorostruke izduvne cevi ispod sedišta imaju jasne prizvuke originalnog F4. Dokumenti o odobrenju pokazuju da, neizbežno, pričvršćivanje karoserije na platformu Brutale dodaje težinu, čime Superveloce 1000 Serie Oro iznosi oko 207 kg, u stanju spremnom za vožnju. Isti papiri postavljaju standardni Brutale 1000, Brutale 1000 RR i Rush na oko 196 kg. Ostale specifikacije uključuju širinu od 894 mm. Pošto retrovizori obično nisu uključena u ta merenja, to je verovatno sve do krila sa obe strane nosa.

Dokumenti o odobrenju pokazuju da Superveloce 1000 Serie Oro treba da stigne krajem 2024. godine, nakon čega će verovatno uslediti regularna proizvodna verzija.

Dok se tekst dokumenta odnosi samo na ograničeno izdanje Serie Oro verzije Superveloce 1000, postoje naznake da uključene fotografije niske rezolucije zapravo pokazuju osnovniju, masovnu varijantu. Iako Ohlins ogibljenje i Brembo kočnice izgledaju nepromenjeno u odnosu na motocikl Serie Oro, potpuno crna farba je promena u odnosu na crveno-srebrni stil Serie Oro, a felne su standardni Brutale 1000 RR dizajn sa devet kraka.

Još jedna razlika je sedište, obrađeno u nečemu što izgleda kao crni antilop umesto dvobojne crveno-crne kod Serie Oro, i dodatak suvozačevog sedišta pozadi (zajedno sa dodatnim podmetačima). Sajamski motocikl je imao jedno sedište sa karakterističnim zadnjim spojlerom. Retrovizori na kraju poluge su još jedan dodatak, zajedno sa nosačem registarskih tablica, koji je nedostajao na EICMA mašini iz 2022.

Delovi koji se dele sa sajamskom verzijom uključuju vazdušne poklopce preko prednjih nosača kočionih diskova i ona velika krila sa obe strane oklopa. MV Agusta će želeti da istakne da, dok je Ducati predvodio moderno usvajanje krila na trkačkim motociklima, MV je imao veoma slične krila na svom 500/4 trkaču još 1972. godine.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare