2. Januara 2024.

Honde se tope na Suncu

Pomalo smiješna priča nam stiže iz američke savezne države Džordžije. Toliko smiješna da su mediji širom Sjedinjenih Američkih Država prenijeli takvu vijest, a odnosi se na topljenje plastike na pojedinim Hondinim modelima.

Sve je započelo još pre nekoliko meseci kada je čovek po imenu Čarls Goldberg primetio da se plastika na određenim delovima njegove Honde Civic iz 2022. godine topi. U razgovoru sa lokalnom televizijskom stanicom pod imenom WSB-TV Atlanta, Čarls kaže da je kupio potpuno novi popularni japanski kompakt pre dve godine i zatim ga dao svojoj kćerki, koja je pohađala fakultet u drugom gradu. Ćerka se vratila kući tokom letnjih praznika i automobil bi svakog dana bio parkiran u dvorištu, sve dok Čarls jednog dana nije primetio da se delovi plastike na retrovizorima i branicima – tope.

Pošto je Civic još uvek pod garancijom, vlasnik ga je odvezao do lokalnog servisa, očekujući da će sve biti popravljeno bez problema, ali ga je dočekao hladan tuš kada mu je rečeno da to ipak neće biti slučaj. Kao objašnjenje, servis kaže da je Čarls napravio veliku grešku tako što je parkirao automobil blizu kućnog prozora, a sunčevi zraci na taj način odbijali od stakla i udarali u Hondu.

Čak i da to nije slučaj, japanski proizvođač vozila se ogradio od odgovornosti sa pričom da bilo kakva prirodna šteta nije pokrivena pod garancijom. Doduše, mnogi advokati se nisu složili sa ovom tvrdnjom i kroz istoriju postoje sudski slučajevi gde su automobilski proizvođači bili tuženi kada bi boja (pre)brzo izbledela tokom toplih meseci na američkom jugu.

Mediji su kontaktirali i samu Hondu, a obratio im se zaposleni po imenu Kris Noton, koji kaže da bilo kakva šteta od strane sunčevih zraka nije pokrivena garancijom i to ne samo na Hondinim četvorotočkašima već je takva praksa generalno u automobilskoj industriji. Dodaje da su ovakvi slučajevi veoma retki, ali Čarls ne veruje u takvu priču. Kaže da je uradio pretragu na društvenim mrežama i došao do saznanja da bi posebno nezadovoljni vlasnici modela sa značkama Honde i Acure i da problem leži u jednom od dobavljača koji jednostavno isporučuje plastiku lošijeg kvaliteta.

Najveći broj nezadovoljnih vlasnika stiže iz saveznih država Floride, Alabame, Džordžije, Arizone i Nevade. Čarls je već uložio žalbu, a ako Honda ne uradi ništa povodom toga, planira da pokrene i tužbu.

Drugi će ipak reći da tako nešto nije finansijski isplativo pošto sat vremena sa advokatom košta više novca nego što bi platio za nove retrovizore, ali Čarls kaže da nije sve u novcu i da želi i „moralnu pobedu“ protiv pohlepog automobilskog proizvođača…

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare