Prvi čovek ovog auto-giganta Karlos Tavareš kaže da je taj veliki koncern spreman da prilagodi svoju elektroenergetsku strategiju na osnovu rezultata važnih izbora u SAD i Evropi sledeće godine.
Obraćajući se nedavno novinarima u Fiatovoj fabrici Mirafiori u Torinu, Tavareš je istakao da će ovaj proizvođač automobila pomno pratiti rezultate izbora za Evropski parlament i predsedničke izbore u SAD, i priznao da će Stellantis morati da odgovori ako političari i javnost budu zahtevali manji broj električna vozila.
Uglavnom, on tvrdi da veliki automobilski koncern (pod kojim su, između ostalih, Fiat, Peugeot, Jeep, Opel…) može brzo da promeni strategiju.
Stellantis za sada ne odustaje od svoje strategije, odnosno i dalje planira da 2030. godine na evropskom tržištu pređe isključivo na električne modele. Ali planovi se mogu promeniti u zavisnosti od okolnosti.
Sve zavisi od politike, evropske i američke. Takođe, čini se da evropski kupci trenutno nisu u potpunosti prihvatili električnu tranziciju.
Izgleda da Stellentis igra mudro u ovim nesigurnim vremenima jer još nije otkrio sve karte. Naime, modeli kao što su Jeep Avenger, Peugeot 3008, Opel Mokka i drugi dostupni su na mehaničkim platformama koje dozvoljavaju električne verzije, ali i benzince, dizelaše i hibride.