24. Novembra 2023.

Dacia prodala 33% više vozila u Evropi tokom oktobra

Dacia je uspela da tokom proteklog oktobra ostvari najveći rast prodaje na evropskom tržištu automobila koje je postigao neki proizvođač. Taj rast realizacije je reflektovan kroz stopu od 33%.

Automobisko tržište Evrope je u oktorbru, sudeći po objavi Evropske asocijacije proizvođača automobila (Association of European Automobile Manufacturers – ACEA), dostiglo ukupan volumen od 1.039.253 realizovana primerka, što je za 14,1% bolji rezultat u odnosu na uporedni period iz lanjske godine. Rumunska marka se tu najviše istakla jer je ostvarila rast od 33,5%, što se može zaključiti i iz podatka da je Dacia uspela da prošlog meseca uspostavi tržišno učešće od 4,4%, dok je ono prošlog oktobra bilo 3,8%. Sve navedeno znamo jer smo propratili objavu portala Economica.net .

Prodaja Dacije na tlu Starog kontinenta je u prvih deset meseci ove godine dobacila do kote od 464.902 komada, što je za 21,2% više od tog pokazatelja za prvih deset meseci 2022. Tržišni udeo marke iz komšiluka je uvećan za 0,1 procentni poen, pa je iznosilo 4,3%. To prevedeno znači da je malo više od 4 automobila od prodatih stotinu, na evropskoj teritoriji, ponelo logotip konstruktora iz Miovenija.

Takođe bi trebalo naglasiti da je prodaja modela po imenu Dacia Sandero značajno uvećana tokom analiziranog perioda i na analiziranom tlu. Tako je u oktobru isproučeno približno 21.100 komada tog vozila. Hečbek je stoga indeksirao oktobarski rast prodaje u odnosu na prošlogodišnji, za neverovatnih 37,7%, i to nakon što je prodaja počela da gubi na zamahu tokom prethodnih meseci.

Dacia Sandero je uspela da se vrati na vrh rang lista prodaje u Evropi, ali Teslin električni SUV, s druge strane, uopšte nije izbori plasman na listu koja prikazuje najboljih deset automobila na našem kontinentu. Teslin Model Y je zabeležio osetan pad prodaje, pa je nakon isporučenih manje od 10 hiljada komada u oktobru (na tlu Evrope) zauzeo tek 24. mesto. Ovo pominjemo jer je upravo Teslin četvorotočkaš bio najzagriženiji rival Dacijinom, u borbi za najviši plasman. Elem, rezultat Modela Y se objašnjava trzavicama iniciranim usvajanjem novog modela isporuke u američkoj kompaniji.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare