Maks je posle pobede u Ostinu stigao do svoje 50. pobede u karijeri, a sada je upisao 51. pobedu posle koje se izjednačio sa Alanom Prostom.
Maksu nije problem da pobeđuje i kada ne startuje sa prvog mesta, tako je u SAD slavio iako je krenuo sa šeste pozicije, a u Meksiku je na startu trke bio na trećem mestu.
Na drugom mestu se našao Luis Hamilton, dok je poslednje mesto na podijumu popunio .
odbranio od Leklera, najbolji je bio Hamilton koji je odamh rešio Sajnsa, a u sledećem krugu i Leklera. Kako je Hamilton obišao Leklera, i kada je tu informaciju dobio Ferstapen tako je krenuo sa sve boljim krugovima i za nekoliko krugova napravio veliku prednost u odnosu na vozača Mercedesa.
Hamilton je bio na drugačijoj strategiji od Ferstapena, jer je on Britanac bio na srednje tvrdim gumama, dok je Maks bio na tvrdim i tu je trka bila završena, jer je Maks uspeo da na rutinski način završio trku i došao do nove pobede.
Da potvrdi lošu formu Fernando Alonso je imao u 48. krugu kada je morao da se povuče iz trke i tako nastavi lošu formu Aston Martina, kome sve više beži pozicija broj četiri u generalnom prostoru.
Novi incident se desio u 49. krugu kada je bio kontakt između Cunode i Pjastrija, posle kojeg je Japan izleteo sa staze., posle koje je su izgubljene sve šanse da dođe do bodova na ovoj trci.
Landro Noris je u 61. krugu uspeo da obiđe Danijela Rikarda i spusti ga na sedmo mesto, svaka čast za Landa koji je trku počeo na poslednjem mestu. Rikardo je može se reći jedan od junaka ove trke jer je uspeo da dođe do prvih poena, jer je trku završio na
B92.