Nemački proizvođač predstavio je koncept buduće električne kompaktne kupe-limuzine.
Kao i do sada, CLA je i dalje elegantan kupe sa četvoro vrata. Ipak, s obzirom da je u pitanju koncept, automobil je dobio niz ekstravagantnih rešenja.
Pored nove interpretacije prednjeg dela sa osvetljenom maskom i velikim amblemom, donosi i potpuno novi LED potpis farova.
A kada je u pitanju LED osvetljenje, Mercedes je napravio novi korak napred. Osvetljena traka sada skoro u potpunosti okružuje automobil.
Sve ovo upotpunjuju atraktivno modelovane alu felne prečnika do 21 inča, potpuno zaobljen zadnji deo vozila i, kao vrhunac, potpuno providan stakleni krov.
Minimalizam dominira kabinom, gde ima mesta samo za digitalne ekrane. Ima ih pet, a svi su spojeni u jednu celinu.
Ekrani su i u kružnim ventilacionim otvorima, a iz Mercedesa kažu da su pripremili novi operativni sistem sa vodeno hlađenim NVIDIA čipom.
CLA koncept kao osnovu koristi modularnu MMA mehaničku platformu. Planirane su dve različite baterije, litijum-gvožđe-fosfatna i superiornija sa anodom od silicijum-oksida.
Uzimajući u obzir potrošnju od odličnih 12 kWh/100 km, Mercedes navodi da ovaj automobil sa jednim pšunjenjem može da pređe preko 750 km. A tehnologija od 800 volti donosi mogućnost punjenja snagom do 250 kW.
Performanse nisu objavljene, ali se zna da elektromotor proizvodi 238 KS i da je težak samo 110 kg. To je pogon koji će biti osnova budućeg kompaktnog Mercedesa na struju.
Nakon koncepta najavljena su četiri kompaktna produkcijska modela, kupe-limuzina, shooting brake (sportski karavan) i dva SUV-a.
Ako se tome doda složen sistem autonomne vožnje nivoa 2, jasno je da Mercedes ponovo podiže letvicu i to u najnižem segmentu u kojem je prisutan.