Budući modeli Mercedes-AMG C63 i E63 navodno će se vratiti korišćenju V8 motora. Dva nezavisna izvora rekla su za Car and Driver da će ova vozila usvojiti verziju M177 twin-turbo 4,0-litarskog V8 motora 2026. godine.
Viši inženjeri uključeni u projekat rekli su za ovaj medij da C i E Klasa zahtevaju samo male izmene da bi se V8 uklopio u njih. Ova verzija motora bi bila u skladu sa standardom Euro 7. Prema ovim izvorima, možda ima hibridnu pomoć. Motor1 je direktno kontaktirao Mercedes u nadi da će dobiti potvrdu ili neki kontekst za ovaj izveštaj, ali je proizvođač automobila odbio da komentariše buduće proizvode.
Mercedes već nudi hibridne verzije twin-turbo V8. Na primer, Mercedes-AMG GT63 S E Performance ima 4,0-litarski pogon sa električnom pomoći koji proizvodi 843 KS i 1.400 Nm. Takođe ima bateriju od 6,1 kWh. S63 ima varijantu od 802 KS i 1.428 Nm.
Još se ne zna koliku snagu bi imali C63 i E63 sa V8 motorom. Međutim, postojeći GT63 i S63 pružaju ideju o tome šta se može očekivati u pogledu snage motora.
Postojeći C63 koristio je 2,0-litarski četvorocilindrični turbo motor sa hibridnim pogonom. Ukupna snaga je 680 KS i 1020 Nm. Kapacitet baterije je 6,1 kWh. Ovo je dovoljno da vozilo dostigne 100 km/h za 3,4 sekunde, a maksimalna brzina može dostići i 280 km/h uz opcioni AMG Driver’s Package.
Novi E63 još nije debitovao. Dostupne informacije sugerišu da koristi 3,0-litarski redni „šestak“ sa turbo punjenjem sa hibridnom plug-in asistencijom. Snaga je još uvek misterija, ali je navodno oko 710 KS i 1190 Nm. Ova sportska limuzina bi mogla da se premijerno prikaže pre kraja 2023. godine.
Mercedes takođe radi na novom kupeu AMG GT za skori debi. Navodno deli twin-turbo 4,0-litarski V8 koji proizvodi 585 KS i 800 Nm kao u SL63. Niži nivoi opreme mogu koristiti 2,0-litarski četvorocilindrični turbopunjeni motor od 380 KS i 489 Nm.
AutoRepublika.com